Przejdź na skróty do treści. | Przejdź do nawigacji

Mosty i wiadukty

Projekt, zaawansowane technologie oraz ukształtowanie terenu to wyzwania, jakie najczęściej pojawiają się podczas realizacji mostu czy wiaduktu.
Każdy obiekt jest wyjątkowy i niepowtarzalny, dlatego oferujemy indywidualne rozwiązania do budowy mostów, za pomocą których można zrealizować dowolny projekt. 

Most MS-4B w ciągu drogi ekspresowej S3, Cigacice, Polska

Druga nitka obiektu realizowana za pomocą wózków nawisowych CVS.

Obiekt WGP-08 w ciągu drogi regionalnej Racibórz-Pszczyna, Polska

Dwunitkowy wiadukt, o długości 412 metrów realizowany metodą nasuwania podłużnego.

Przebudowa ulicy Grygowej w Lublinie, Polska

Nowy wiadukt łączy ulicę Pancerniaków z Metalurgiczną.

Obiekt 22 w ciągu drogi ekspresowej S7, Polska

ULMA jako dostawca kompleksowego rozwiązania do realizacji obiektu mostowego metodą nasuwania podłużnego.

Modernizacja Linii Kolejowej E-30 Kraków - Rudzice, Polska

W ramach inwestycji wybudowano lub zmodernizowano w sumie 54 obiekty inżynieryjne.

Obiekt M2 w ciągu obwodnicy Płocka, Polska

Indywidualnie zaprojektowane rozwiązania z użyciem kratownic MK i blachownic TAC-1200.

Obiekt 21 w ciągu drogi ekspresowej S7, Polska

Zaprojektowany przez ULMA i dostarczony na budowę układ samowznoszący ATR obsługiwany był za pomocą pojedynczej pary siłowników.

Most MS-30.1 nad rzeką Drwęcą w ciągu drogi ekspresowej S7, Polska

Docelowo na budowie będzie pracować jednocześnie 8 wózków formowania nawisowego CVS.

Most MS-4A nad rzeką Odrą w ciągu drogi ekspresowej S3, Polska

Wykorzystanie technologii formowania nawisowego oraz nasuwania podłużnego podczas budowy mostu.

Estakada E1 w ciągu drogi ekspresowej S19, Polska

Oferowana przez firmę ULMA technologia umożliwia rozdeskowanie oraz ponowne zamknięcie w jednym cyklu roboczym deskowania płyty dennej, zewnętrznego środników oraz wsporników.

Wiadukt MS-6 w ciągu drogi ekspresowej S5, Polska

Ze względu na warunki gruntowe, które nie pozwoliły na zastosowanie metody tradycyjnej na rusztowaniach stacjonarnych, obiekt wykonywany jest metodą nasuwania podłużnego.

Północna obwodnica Rzeszowa z mostem na Wisłoku, Polska

Dominującym elementem wartej ponad 180 mln złotych inwestycji jest pylon mostu, którego wysokość wynosi 108,5 m.