Przejdź na skróty do treści. | Przejdź do nawigacji

Mosty i wiadukty

Projekt, zaawansowane technologie oraz ukształtowanie terenu to wyzwania, jakie najczęściej pojawiają się podczas realizacji mostu czy wiaduktu.
Każdy obiekt jest wyjątkowy i niepowtarzalny, dlatego oferujemy indywidualne rozwiązania do budowy mostów, za pomocą których można zrealizować dowolny projekt. 

Obiekt M2 w ciągu obwodnicy Płocka, Polska

Indywidualnie zaprojektowane rozwiązania z użyciem kratownic MK i blachownic TAC-1200.

Obiekt 21 w ciągu drogi ekspresowej S7, Polska

Zaprojektowany przez ULMA i dostarczony na budowę układ samowznoszący ATR obsługiwany był za pomocą pojedynczej pary siłowników.

Most MS-30.1 nad rzeką Drwęcą w ciągu drogi ekspresowej S7, Polska

Docelowo na budowie będzie pracować jednocześnie 8 wózków formowania nawisowego CVS.

Most MS-4A nad rzeką Odrą w ciągu drogi ekspresowej S3, Polska

Wykorzystanie technologii formowania nawisowego oraz nasuwania podłużnego podczas budowy mostu.

Estakada E1 w ciągu drogi ekspresowej S19, Polska

Oferowana przez firmę ULMA technologia umożliwia rozdeskowanie oraz ponowne zamknięcie w jednym cyklu roboczym deskowania płyty dennej, zewnętrznego środników oraz wsporników.

Wiadukt MS-6 w ciągu drogi ekspresowej S5, Polska

Ze względu na warunki gruntowe, które nie pozwoliły na zastosowanie metody tradycyjnej na rusztowaniach stacjonarnych, obiekt wykonywany jest metodą nasuwania podłużnego.

Północna obwodnica Rzeszowa z mostem na Wisłoku, Polska

Dominującym elementem wartej ponad 180 mln złotych inwestycji jest pylon mostu, którego wysokość wynosi 108,5 m.

Most na rzece Stradomce k. Bochni, Polska

W miejscowości Stradomka k. Bochni powstała nowa przeprawa przez rzekę o tej samej nazwie.

Trasa Uniwersytecka w Bydgoszczy, Polska

Budowa Trasy Uniwersyteckiej wraz z mostem na rzece Brdzie to największa inwestycja drogowa w historii Bydgoszczy.

Most Grota-Roweckiego w Warszawie, Polska

W Warszawie trwają prace związane z modernizacją mostu im. gen. S. Grota-Roweckiego.

Kładka K1 w Sielpi Wielkiej k. Końskich, Polska

Kładkę K1 na rzece Czarnej Koneckiej przy jeziorze Sielpia wybudowano ze względu na urządzenia hydrotechniczne uniemożliwiające zaprojektowanie chodnika w pasie drogi.

Wiadukt w ciągu drogi ekspresowej S3 w Międzyrzeczu, Polska

Obiekt zlokalizowany jest w ciągu drogi ekspresowej S3, która połączy wybrzeże Bałtyku z granicą Czech.