Kolejny etap prac na budowie najdłuższej estakady w Małopolsce
Deskowanie ustroju nośnego obiektu zaprojektowano w systemie dźwigarkowym MK z rusztem górnym z dźwigarków VM, ułożonych wzdłuż belki ustroju nośnego, oraz rusztem dolnym z ram wykonanych z rygli stalowych MK. Belki i rygle zostały połączone za pomocą klamer. Do podparcia segmentów montażowych wykorzystano wieże systemu T-60, natomiast do deskowania poprzecznic posłużyły poszyte sklejką ruszty z belek VM oraz rygli MK.
Dodatkowo nad lustrem wody zaprojektowano dwie bramki z kratownic H-33 o rozpiętości 18 m i 24 m. System kratownic H-33 został zaprojektowany do przenoszenia dużych obciążeń, cechuje go także prosty montaż oraz modułowa budowa pozwalająca na dopasowanie do dowolnych wymagań projektowych. Montaż kratownic zaprojektowano w tandemach o szerokości 1 m i 0,5 m. Pod jedną belką przewidziano 2 tandemy dla bramki 18 m oraz 3 tandemy dla bramki 24 m. Kratownice oparte są na belkach stalowych HEB 400, podpartych wieżami MK 360.