Przejdź na skróty do treści. | Przejdź do nawigacji

Usługi cyfrowe: inteligentne narzędzia do bliskiej współpracy z klientem

2023-12-15
Ibai Lazkano, Menedżer ds. marketingu strategicznego: „Dzięki portalowi myULMA nasze relacje z klientami stały się bliższe i bardziej przejrzyste, co pomogło wzmocnić zaufanie pomiędzy obiema stronami.”

Jakie usługi cyfrowe udostępniamy naszym klientom?

Dostosowujemy nasze narzędzia do wewnętrznych procesów biznesowych, ale także udostępniamy je klientom, by dać im łatwy i niezależny dostęp do różnych funkcji i informacji, których potrzebują w danym momencie.

Zacznijmy od ULMA Studio, dodatku do programu Autodesk Revit®, który umożliwia wykonywanie projektów z wykorzystaniem deskowań i rusztowań ULMA. Wygenerowane modele BIM nie tylko umożliwiają wizualizację projektu budowlanego w 3D, ale także integrują cenne informacje na temat zastosowanych elementów, planowania, kosztów oraz utrzymania budynku. Ułatwia to proces decyzyjny i zmniejsza ryzyko błędów podczas budowy i eksploatacji obiektu.

Kolejną usługą cyfrową, którą oferujemy klientom, jest konfigurator rusztowań Scaffmax® firmy Softtech. Jest to dodatek do programu SketchUp® Pro, który pozwala na tworzenie rozwiązań z wykorzystaniem naszych rusztowań – rusztowania modułowego BRIO i rusztowania ramowego DORPA –  dla konstrukcji 3D, wygenerowanej wcześniej w SketchUp® Pro. Wystarczy dobrać odpowiadające kryteria, aby na tej podstawie w szybki i prosty sposób zmontować rusztowania BRIO i DORPA dla zadanej konstrukcji. Po zakończeniu etapu projektowania klient automatycznie otrzymuje listę potrzebnych materiałów wraz z zestawem rysunków rozwiązania. Oprogramowanie pozwala także na tworzenie ręcznych korekt.

Jakie inne korzyści oferują naszym klientom wspomniane narzędzia cyfrowe?

Ogromną zaletą tych narzędzi cyfrowych jest to, że są one nieustannie udoskonalane i aktualizowane w oparciu o nasze doświadczenia, dzięki czemu są coraz bardziej inteligentne i zautomatyzowane, zmierzając stale w stronę jeszcze lepszej, jak najbardziej profesjonalnej wersji. W miarę stopniowego udoskonalania wspomnianych narzędzi i tworzenia nowych będziemy je aktualizować w Studio Suite, nowej przestrzeni, w której znajdą się zarówno obecne, jak i nowe rozwiązania, które wkrótce będziemy mogli ogłosić. 

Czym jest portal klienta myULMA?

Jest to usługa zaprojektowana, by stworzyć bezpośrednią relację z naszymi klientami, zapewniając im całkowicie niezależny dostęp do wszystkich najważniejszych informacji dotyczących obsługiwanych budów oraz wykorzystywanego na nich sprzętu, w tym dokumentów magazynowych, faktur, projektów oraz dokumentacji technicznej deskowań i rusztowań ULMA.

Dzięki platformie myULMA nasze relacje z klientami stały się bliższe i bardziej przejrzyste, co pomogło wzmocnić zaufanie pomiędzy obiema stronami. Nasza filozofia pracy zespołowej obejmuje bowiem również relacje z naszymi klientami a jej zdecydowanym sprzymierzeńcem jest cyfryzacja, która pozwala nam zagwarantować jak najlepszą jakość obsługi klienta oraz budować trwałe relacje i zaufanie. Platforma myULMA cieszy się coraz większym powodzeniem i jest bardzo pozytywnie oceniana przez naszych klientów.