Przejdź na skróty do treści. | Przejdź do nawigacji

Remonty i renowacje

Posiadamy ponad 50-letnie doświadczenie w dziedzinie remontów i renowacji. Dzięki temu jesteśmy w stanie stworzyć bezpieczne obszary robocze w praktycznie każdych warunkach.
Uniwersalność systemów rusztowań firmy ULMA oraz nasze bogate doświadczenie pozwalają nam na zaprojektowanie nawet najbardziej złożonych konstrukcji. 

Kościół Ewangelicko - Augsburski Św. Trójcy w Warszawie, Polska

Projekt rusztowań po raz kolejny dowiódł ogromnej elastyczności systemu BRIO podczas adaptacji do zróżnicowanej geometrii konstrukcji oraz ograniczeń odnośnie jej posadowienia.

Remont estakady nad linią PKP i drogą miejską w Oławie, Polska

We wrześniu 2015 roku ruszyły prace remontowe estakady nad linią PKP w ciągu drogi krajowej nr 94. Wiadukt od lat znajdował się w złym stanie.

Remont budynku Villa Louis, Monako

Remontowany budynek został wzniesiony w 1983 roku. Konstrukcja liczy pięć pięter o łącznej powierzchni użytkowej 1245 m².

Renowacja Pałacu Komunikacji w Madrycie, Hiszpania

Zadanie obejmowało remont elewacji budynku.

Restauracja Pałacu w Wersalu, Francja

Zadanie obejmowało przeprowadzenie prac renowacyjnych budynku pałacowego. Wszelkie prace miały być prowadzone bezpośrednio z rusztowań.

Konserwacja platform wiertniczych, Gran Canaria, Hiszpania

Platformy wiertnicze, wykorzystywane podczas eksploatacji złóż na południu Afryki, remontowane są w porcie w Las Palmas (Gran Canaria).

Renowacja gondolowego Mostu Biskajskiego w Bilbao, Hiszpania

Gondolowy Most Biskajski, wpisany w 2006 roku na listę światowego dziedzictwa UNESCO, jest symbolem rewolucji przemysłowej z drugiej połowy XIX wieku.

Restauracja Bazyliki Pilar w Saragossie, Hiszpania

Odrestaurowanie średniowiecznej Bazyliki Pilar rozpoczęto w 2005 roku. Prace budowlane nie zakłóciły w żaden sposób odwiedzin 10 milionów wiernych rocznie.

Most D. Luís w Porto, Portugalia

Zbudowany na rzece Duero łączy Porto z miejscowością Vila Nova de Gaia.

Most Figueira da Foz, Portugalia

Modernizacja Mostu nad rzeką Mondego obejmowała naprawę filaru w kształcie litery „A”, o wysokości 80 m.