Przejdź na skróty do treści. | Przejdź do nawigacji

Mosty i wiadukty

Projekt, zaawansowane technologie oraz ukształtowanie terenu to wyzwania, jakie najczęściej pojawiają się podczas realizacji mostu czy wiaduktu.
Każdy obiekt jest wyjątkowy i niepowtarzalny, dlatego oferujemy indywidualne rozwiązania do budowy mostów, za pomocą których można zrealizować dowolny projekt. 

Mosty kolejowe M1 i M3, Kraków, Polska

Rozwiązania firmy ULMA na największej inwestycji kolejowej w Polsce.

Obiekt W-2.2 w ciągu obwodnicy Wronek, Polska

Cztery wózki nawisowe na budowie mostu przez rzekę Wartę.

Obiekt ES-60 w ciągu drogi ekspresowej S6, Milwino, Polska

Estakada ze względu na trudne warunki terenowe realizowana jest w technologii betonowania nawisowego.

Obiekt MG-1 w ciągu Obwodnicy Raciborza, Polska

Blachownice o długości 12 i 24 metrów na budowie mostu przez Odrę.

Most Lecha, Poznań, Polska

7000 m3 betonu oraz 2500 ton stali do realizacji tego trójprzęsłowego mostu.

Wiadukt Biskupia Górka, Gdańsk, Polska

Realizacja czterech nowych obiektów inżynieryjnych w ramach inwestycji.

Obiekt M-11A w ciągu trasy Łagiewnickiej, Kraków, Polska

Indywidualnie zaprojektowane rozwiązania, które pozwoliły na realizację inwestycji w niekorzystnych warunkach terenowych.

Most MG-04 w ciągu Południowej Obwodnicy Warszawy, Polska

Indywidualnie zaprojektowane rozwiązania ULMA do realizacji mostu przez Wisłę.

Most MS-4B w ciągu drogi ekspresowej S3, Cigacice, Polska

Druga nitka obiektu realizowana za pomocą wózków nawisowych CVS.

Obiekt WGP-08 w ciągu drogi regionalnej Racibórz-Pszczyna, Polska

Dwunitkowy wiadukt, o długości 412 metrów realizowany metodą nasuwania podłużnego.

Przebudowa ulicy Grygowej w Lublinie, Polska

Nowy wiadukt łączy ulicę Pancerniaków z Metalurgiczną.

Obiekt 22 w ciągu drogi ekspresowej S7, Polska

ULMA jako dostawca kompleksowego rozwiązania do realizacji obiektu mostowego metodą nasuwania podłużnego.